אינסטלטור בתל אביב

מנהל אינסטלטורים
0

תל אביב מכונה "עיר ללא הפסקה" – הבעיה היא שיש מצבים שמחייבים אותנו לעצור למשך כמה שעות, או אפילו יותר, את שגרת החיים שלנו. בעיות במערכת האינסטלציה עונות על ההגדרה הזו, והן הרבה יותר נפוצות ממה שחלק מהאנשים חושבים, הן בבניינים חדישים ועל אחת כמה וכמה במבנים ישנים. בעיות אלו מחייבות אותנו לפנות לאינסטלטורים מן השורה הראשונה, ורצוי שעה אחת קודם.

ההמלצה הברורה: לא להמתין יותר מדי

יש אנשים שיש בדירה שלהם או בבית שלהם בעיית אינסטלציה כלשהי במשך חודשים, אבל הם ממתינים עם האבחון ועם הפתרון שלה מתוך אמונה כלשהי שהמצב יסתדר מעצמו. התפיסה הזו  אינה נכונה בתחום האינסטלציה, שבו בעיות אינן נפתרות מעצמן. אדרבה, בהיעדר אבחון מדויק וטיפול מהיר הן נוטות להיות חמורות פי כמה.

כדי להוסיף למורכבות, חלק מהתסמינים שאותם אנחנו מזהים בתור בעיות במערכת האינסטלציה מופיעים רק בשלבים מאוחרים, אחרי שהבעיה כירסמה בתשתיות המבנה במשך שנים. היה למשל מקרה שבו אינסטלטור הגיע לדירה בתל אביב בעקבות חשד של הדיירים לבעיות רטיבות. הוא מצא קירות מלאים בעובש, לאחר הזנחה של שנים. הוא אמנם הצליח לאתר את מוקד הנזילה המרכזי באמצעות ציוד מתקדם (מצלמה תרמית) ולטפל בבעיה, אבל אין ספק שהטיפול היה יכול להיות פשוט יותר אילו הבעיה הייתה מתגלה בשלבים מוקדמים.

בחלק מהמקרים לא ניתן אפילו להמתין עד אשר יגיע האינסטלטור וייקח את המושכות. לא מעט נזילות, פיצוצים בצנרת, הצפות וסתימות מביאים לשיבוש משמעותי בשגרת החיים שלנו ולהרבה מאד סיכונים אפשריים: חשבו לדוגמא על מכשירי חשמל ועל רהיטים שעלולים להינזק בצורה משמעותית במהלך הצפה, או על הקושי להמשיך את החיים כשהשירותים סתומים. אם זה המצב, ובייחוד אם התקלה פרצה בלילה או בסוף השבוע, יש לפנות לאינסטלטורים בתל אביב שמציעים את שירותיהם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, וזמינים לטפל במקרי חירום. צריך לקחת בחשבון יחד עם זאת ששירות הניתן בשעות שאינן שגרתיות, כמו גם בחגים ובסופי שבוע, יהיה יקר בעשרות אחוזים ביחס לשירות בזמנים סטנדרטיים יחסית.

איך בוחרים אינסטלטור בתל אביב?

בעיר עמוסה כמו תל אביב צפוי שיהיו נותני שירותים רבים בכל תחום, וזה נכון גם בעולם האינסטלציה. חיפוש פשוט באינטרנט יאפשר לכם ללמוד על כך. גם אם במבט ראשוני לא נראה שיש הבדלים רבים בין האינסטלטורים, כאשר בוחנים את הנושא לעומק מבינים שאין אינסטלטור תל אביבי אחד אשר דומה לחברו. האינסטלטורים נבדלים ביניהם קודם כל בהכשרה ובניסיון המקצועי, כאשר רבים יעדיפו לפנות לאינסטלטורים מנוסים יחסית. לכל אינסטלטור יש סל שירותים שונה, התלוי בידע שלו, בניסיון שלו וגם בציוד העומד לרשותו. לא לכל אינסטלטור יש אמצעים מתקדמים לאיתור נזילות דוגמת המצלמה התרמית שהוזכרה מעלה, למשל.

מומלץ לשוחח עם האינסטלטור טרם ההזמנה שלו, לנסות להתרשם מהמקצועיות שלו וגם מהאמינות שהוא משדר. המחיר יכול להיכנס למשוואת הבחירה, אבל מומלץ שלא לבחור באינסטלטור שלא בטוחים ברמה המקצועית שלו רק כי הוא מציע שירות זול.