גופי תאורה – איך בוחרים גוף תאורה לחדר של ילד

מנהל תאורה
0

כשאנחנו מעצבים חדר של ילד, מן הסתם ההתייחסות שלנו היא מעט שונה ביחס לאופן בו אנחנו נבחר לעצב חדר הורים, סלון או כל חדר אחר לבית.

חדר של ילד צריך להתאים לו מבחינת הצבעים, החלוקה בתוך החדר, החדר צריך לשדר רעננות, חדשנות, יצירתיות ובעיקר הוא צריך לשדר שזה חדר של ילד ולא חדר של מבוגר, חדר זקן או שמרן. זה צריך להיות חדר של ילד על כל המשתמע מכך. לכן כשאנחנו מעצבים את החדר אנחנו צריכים להתייחס לנקודה של גופי תאורה.

גופי תאורה הם מסוג הפריטים בחדר ילדים ולמעשה בכל חדר שיש להם משמעות כפולה, הם גם אמורים להיות מותאמים לצרכים של מי שמשתמש בהם והם גם צריכים להיות מותאמים לעיצוב של החדר. זה לא יכול להיות שנשתמש בגופי תאורה בחדר מסוים ונתייחס רק לעיצוב או רק לאופי השימוש באותם גופי תאורה מבלי שניקח בחשבון כיצד הם ישתלבו בחדר עם שאר הפריטים.

לפני שנסביר כיצד משלבים גופי תאורה בחדר ילדים, צריך לומר, שהבסיס לשימוש בגופי תאורה זו השאלה, עד כמה גדול החדר, וכמה פתחים יש לו. אם החדר גדול ויש בו שני חלונות, אז אנחנו צריכים להתאים את גופי התאורה לגודל החדר כך שגם נהנה מהעיצוב שלהם, אך מצד שני הם לא חייבים להיות גדולים מדי, כי אנחנו יכולים לקבל תאורה מבחוץ. אם החדר קטן, נצטרך גוף תאורה שיספיק לחדר אך לא יהיה גדול מסנוור בשביל שהוא לא יהיה הדבר המרכזי בו.

כיצד מתאימים גוף תאורה לחדר ילדים

תחילה, אנחנו צריכים לבחון כיצד אנחנו מחלקים את החדר. אם נניח יש חלוקה של מיטה, ארון, שולחן כתיבה. אז מן הסתם, אנחנו צריכים לפחות 2 גופי תאורה אם לא 3. אחד מרכזי, אחד ליד המיטה ואחד ליד השולחן, במקרים מסוימים אפשר לוותר על אחד מהם בתנאי שהמרכזי גדול ומאיר מספיק טוב על כל חלקי החדר.

שנית, אנחנו צריכים לבחון את העיצוב של החדר. כיצד אנחנו יכולים לשלב את גופי התאורה עם הצבעים של החדר, עם הריהוט והפריטים שיש בו. אנחנו לא נרצה שגופי התאורה יתפסו מקום נרחב מדי, אנחנו לא נרצה שגופי התאורה יהיו הדבר העיקרי שיתפוס את העין בחדר. כי אז אנחנו נפספס את הרעיון של עיצוב חדר ילדים.

שלוש, צריך להקפיד שגוף התאורה מעוצב בצורה כזו שמתאימה לחדר ילדים. הוא לא צריך להיות נברשת או גוף תאורה שמתאים לחדר מבוגרים או לסלון. אפשר למצוא גופי תאורה בסגנונות שונים אשר יכולים להתאים לחדר ילדים, גופי תאורה צבעוניים בצורות שונות. כמובן שהוא צריך גם להתאים לדברים שהילדים אוהבים ומתחברים אליהם, כך שהם ייהנו ממנו.