השכרת במה קטנה

מנהל אירועים
0

אירועים המוניים המתקיימים במועדים ובחגיגות בישראל, דורשים לעיתים הקמה של במות באופן זמני, המשמשות לנשיאת נאומים של בעלי תפקידים, הופעות של אומנים ותצוגות שונות. השכרת במה קטנה יכולה להעלות אירוע שכזה דרגה אחת למעלה, ולאפשר הנאה של אנשים רבים מהמופע המוצג, שיהיה נגיש לצפייה ויכבד את האומן המופיע עצמו. לשכור במות קטנות מחברה מוכרת ובעלת ניסיון בתחום זה עניין קריטי, הן בשל ההיבט הבטיחותי, והן בהיבט העיצובי.

השכרת במה קטנה – למי זה מיועד?

חגיגות יום העצמאות, הצגות ילדים, פסטיבלים – בישראל לא חסרות סיבות למסיבות, וטוב שכך. השכרה של במות קטנות יכולה להתאים למגוון של אירועים, וגם כאשר מדובר במופע קטן שמגיעים אליו כמה עשרות צופים, השכרת במה קטנה יכולה להועיל עד מאוד.

דמיינו לעצמכם פארק גדול שאליו מוזמנים כל ילדי העיר לצפייה במופע של כוכב ילדים ידוע – במידה ולא תהיה במה מסודרת במקום, הילדים שיעמדו בריחוק מהמקום שבו יתקיים המופע, לא יצליחו לצפות בו כיוון שהמבוגרים יסתירו להם. במה מקצועית ובטיחותית היא חובה גם בשביל אותם הילדים, אשר יצליחו לצפות בכוכב האהוב גם למרחוק – וגם בעבור האומן עצמו, אשר מוגן מעצם היותו על במה והנגישות אליו מאתגרת יותר, כך שהוא יכול להופיע באין מפריע.

השכרת במה קטנה רלוונטית ונוחה גם בעבור אירועים למבוגרים, כאשר נדרשת דומיננטיות של נושאי נאומים לדוגמה, או אומנים שפונים למבוגרים ומעוניינים שכמה שיותר צופים יצליחו לראותם, והן עצמם רוצים ליצור קשר עין על כלל הקהל.

למה חשוב לשכור במות קטנות רק ממקצוענים?

אנו בישראל נוטים להתרשם בעיקר ממורכבותן של במות ענק, הדורשות פיגומים מיוחדים. עם זאת, חשוב להבין כי בכל במה ישנן דרישות הנדסיות אשר מאפשרות מופע בטיחותי. גם במה מצומצמת בהיקפה לעיתים צריכה להצליח לשאת משא כבד, למשל כאשר מונחים עליהם כלי נגינה כמו מערכת תופים או פסנתר, או כאשר מופיעים עליה מספר אמנים בו זמנית.

אך ורק חברה מקצועית העוסקת בהקמת מגוון במות, יכולה להציע השכרת במה שעומדת בכל התנאים, ומאפשרת קיום מופע או נשיאת נאום תוך קיום כל דרישות הבטיחות, לרווחת הצופים והמופיעים כאחד.

אילו עוד שירותים ניתן לקבל מחברות העוסקות בהקמת במות?

כדאי לבחור בחברה המציעה, בנוסף לשירותי השכרת במה קטנה, גם שירותים אחרים כמו הקמת ביתנים, הצבת מחסומים ועוד דברים העשויים להיות רלוונטיים עבור מארגני אירועים בשטח פתוח, וכך ניתן לקבל את כל השירותים הנדרשים לעריכת האירוע תחת קורת גג אחת.