עורך דין תאונות דרכים עובד בשבילכם

מנהל דין ומשפט
0

כמעט כל ישראלי יעבור בשלב זה או אחר תאונת דרכים, כאשר לרוב מדובר בתאונות קלות למדי, פגיעה שטחית בכלי הרכב, ותביעה על כיסוי עלויות התיקון. אין זה פלא אם כך כי ניתן למצוא עורכי דין המתמחים בתאונות דרכים.

במידה ועברתם תאונת דרכים, הרי שיש לפנות מיידית, ללא כל שהות לעורך דין תאונות דרכים, וזאת בכדי לדעת כיצד לפעול למן הרגע הראשון, שכן מהלכים שגויים עלולים לסגור בפניכם את השער לקבלת הפיצוי הגבוה ביותר.

לאחר תאונה חובה לעבוד עם עורך דין תאונות דרכים

הניסיון, הידע והתבונה המצטברת בתחום זה רבים במיוחד, גם מפני ריבוי התאונות, וגם מפני מעורבותן של חברות ביטוח בתחום זה. ההתמודדות העיקשת של חברות הביטוח בניסיון להימנע מתשלומי פיצויים ושמירה אדוקה על כספם דורשת תחכום ומיומנות ברמה גבוהה, ולכן מוטב לפנות מיידית לעורך דין תאונות דרכים.

שימו לב כי ההמלצה הברורה היא לא לפנות פשוט לכל עורך דין, רק לעו"ד תאונות דרכים, איש מקצוע המתמחה בתחום זה. כמות הסעיפים, תתי-הסעיפים, החוקים והתקנות בהקשר דיני התעבורה וכל הקשור בתאונות דרכים, כלי רכב ונהיגה הם עצומים, והתחום הולך ומתרחב בכל שנה ושנה. מסיבה זו הבחירה בייצוג נכון של משרד עורכי דין של מומחים בתאונות דרכים היא הדרך היחידה לצעוד בה.

פעולות בסיסיות במקרה של תביעה:

במידה ואתם מעורבים בתאונת דרכים, יש לפנות מיידית לבית חולים, ולהצהיר על הסיטואציה. עליכם להיבדק, ולבצע את כל הנחיות הצוות הרפואי. יש לוודא כי ברשותכם כל המסמכים הקשורים למהלך זה – מהביקור במיון, דרך ההפניה לרופאים, ועד לתוצאותיהן של הבדיקות, שכן ללא תיעוד זה התיק לוקה בחסר, ויש לבסס עדויות רשמיות חתומות בידיו של עו"ד שלכם.

כל רישום הקשור בתאונה – תאריך, שעה, מיקום מדויק, תיאור האירוע, המעורבים בדבר (כפי שהוגש לחברת הביטוח), ואפילו עדים במקום האירוע, כל אלו מהווים נדבך חיוני למהלך התביעה, ויידרשו מיד על ידי כל עורך דין תאונות דרכים. מעבר לכך, עורך הדין שלכם יוכל לכוון אתכם למסמכים ומהלכים נוספים שיבססו את התיק שלכם, ויאפשרו לכם ליהנות מהפיצוי המקסימאלי המגיע לכם.