שירותים נוספים עבור שירותי הובלות דירה

מנהל הובלות
0

קיימות היום  חברות רבות אשר מציעות שירותי הובלות דירה לכל מקום בארץ. בנוסף לשירותי ההובלות עצמם, הן מציעות מגוון שירותים אשר חוסכים הרבה כאב ראש וזמן יקר. העברת דירה היא טרחה לא קטנה עבור כל אחד, אבל אפשר לעשות אותה כמה שיותר קלה ופחות מפרכת.

שירותים משלימים לשירותי הובלות של דירה

להלן מעט מידע אודות שירותים משלימים לשירותי הובלות דירה עבור אלו העומדים בפני התהליך המייגע, אך יחד עם זאת, המרגש של מעבר לדירה חדשה.

  • שירותי אריזה ומיון – רב הבתים מכילים תכולה רבה אשר אגרנו במהלך התקופה שגרנו בה. תכולת כל בית מורכבת מפריטים רבים בעלי חשיבות גבוהה יותר ופחות, חפצים שבירים, רהיטים, מוצרי חשמל וכד'. אריזת הבית לצורך העברה דורשת מיון של תכולת הבית ואריזה מתאימה לכל חפץ. פעולה זו יכולה לקחת לנו לעיתים ימים רבים, המון מאמץ ולחץ . ישנן חברות אשר מעניקות שירות של מיון ואריזה של תכולת הבית וזו גם התמחותן בנוסף לשירותי הובלת הדירה. תוכלו להזמין את אנשי המקצוע אשר יבצעו את התהליך יחד אתכם, או להשאיר עבורם הוראות ברורות והם יבצעו עבורכם את העבודה.
  • קנייה של חפצי ירושה – במקרים בהם קיבלתם דירה בירושה , יחד עם כל התכולה שלה אשר כוללת רהיטים וחפצים ישנים, בגדים וכד' , ואין לכם צורך או אפשרות להשתמש בתכולה זו ואתם זקוקים לפתרון, מה לעשות עם כל החפצים האלו. חברת הובלה תוכל, בנוסף לשירות ההובלה לרכוש מכם את תכולת הבית ולפנות אותה. עסקה זו יכולה להעניק לכם הנחה משמעותית מעלות ההובלה עצמה ותעניק לכם פתרון יעיל ונוח לסוגיה שעלולה לעיתים להיות תהליך בלתי נעים.
  • שירותי ניקיון ופינוי – כן! קיימם שירות כזה. תוכלו לבקש מחברות מסוימות, בנוסף לשירות הובלות דירה, שיבצעו עבורכם את הפינוי של התכולה שהחלטתם לא להעביר לבית החדש ואף להביא אנשי ניקיון אשר ישאירו אחריכם את הדירה ריקה ונקייה. שירות זה הוא בגדר הגשמת חלום עבור כל אחד שנדרש לפנות דירה.

מעבר דירה לא חייב להיות מעיק ומפרך, בשיחה אחת ניתן להעביר את כאב הראש לאנשי מקצוע.