אחסון אתרים – מה המשמעות של זה?

מנהל מחשבים
0

המשמעות של אחסון אתרים היא השרת בו האתר שלנו מאוחסן. כל אתר אינטרנט מאוחסן על גבי שרת ברשת. שרתים הם למעשה מחשבים גדולים וחזקים שבהם מאוחסנים אתרי אינטרנט. רשת האינטרנט היא למעשה הקשרים בין השרתים השונים. כאשר אנחנו בונים אתר אינטרנט חשוב מאוד שנשים לב באיזה שרת אנחנו מאחסנים אותו ובמיוחד חשוב לשים לב מי הם האתרים האחרים שמאוחסנים על גבי אותו שרת. שרתים בהם מאוחסנים אתרים שעוברים על החוק או אתרים עם תוכן למבוגרים הם שרתים שלא כדאי לאחסן בהם את האתר שלנו.

למה אחסון האתר שלנו חשוב?

אחסון האתר שלנו חשוב כי הוא יכול להשפיע על הקידום האורגני של האתר שלנו בגוגל. אם אנחנו רוצים שהקידום האורגני של האתר שלנו יהיה איכותי – אנחנו חייבים לשים לב על גבי איזה שרת אנחנו מאחסנים את האתר שלנו. השרת יכול להשפיע על הקידום האורגני של האתר שלנו במגוון דרכים – כי גוגל שם לב גם לזה.

אחסון האתר שלנו ושיפור מהירות הטעינה שלו

אחסון האתר שלנו יכול להשפיע על מהירות הטעינה של האתר שלנו. כאשר אנחנו מאחסנים את האתר שלנו על גבי שרת איטי, או שרת שיש בו הרבה תקלות או עומס של אתרים אז מהירות הטעינה של האתר שלנו איטית יותר. למה בעצם חשוב שהאתר שלנו יטען מהר? כאשר האתר שלנו נטען מהר נוח יותר לגולשים לגלוש בו וחוויית השימוש באתר איכותית יותר. אם האתר שלנו יטען לאט אז הרבה גולשים יעזבו אותו באמצע תהליך הגלישה שלהם בו וכך נאבד אותם.

בסופו של דבר, חשוב שנשים לב לנושא של אחסון אתרים כאשר אנחנו בוחרים לבנות אתר. אם אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו באופן אורגני במנוע החיפוש של גוגל אנחנו חייבים אחת כמה וכמה לשים לב לנושא של אחסון האתר שלנו. נושא זה יכול להשפיע מאוד על איכות הקידום של האתר שלנו בגוגל ואם הוא לא יהיה אחסון טוב אז גם הקידום של האתר יהיה בהתאם.