איך לבחור נכון אשת מקצוע לטיפול בצלקות אקנה?

מנהל בריאות ויופי
0

לכל מי שעבר פעם טראומה של פנים מלאות אקנה ויודע היטב לאן המצב יכול להידרדר, ברור גם כי לא כל אחד ורשה לטפל בפנים. זה משום שההסתבכות של אקנה מגיעה מהר מאוד כאשר משתמשים בחומרים האל מתאימים, כאשר אנשי מקצוע שאינן מיומנים ואינם בעלי הידע הנכון והמקצועי המתאים מנסים לשפר את המצב, אבל מרעים אותו עוד יותר, עד כיד כך שנזקקים לטיפול בצלקות אקנה שנגרמות ממנו. כאשר מוסיפים לזה את תאני החיים הירודים שלנו ואת החשיפה לרדיקלים חופשיים, לשמש ולקרינת מכשירים, לזיהומים בכל מקום ולתזונה לקויה במיוחד בגילים שבהם האקנה תוקף ומשאיר סימנים, ברור עוד יותר למה אסור לתת לאנשים הלא נכונים לגעת לנו בפנים. יש להגיע רק למטפלות שלמדו כל מה שנחוץ לדעת על קוסמטיקה רפואית, ויש לתת להן לעשות את העבודה שלהן בצורה מקצועית מבלי להפריע להן.

טיפול בצלקות אקנה וחשיבותו

יש לדעת כי אם אקנה מתפרץ בעוז בעיקר בשנות ההתבגרות, הרי שגם אם הוא שוכך עם הזמן טיפול לא נכון גורם לסימנים שנשארים לכל החיים כמו צלקות וסימני פיגמנטציה, כהויות וכתמים שונים. טיפול בצלקות אקנה מחייב יד מקצועית שאינה מעמיסה על העור חומרים שחונקים אותו ואת הנקבוביות, אינם מזהמים אותו ומכילים מספיק חומר פעיל כדי שיוכל לפעול את פעולתו על האקנה. האקנה עצמו נגרם כתוצאה מחיידק שמשגשג על עור לא נקי שמפריש יותר מדי חלב ושומן. אי לכך, כל קוסמטיקאית מיומנת ומוסמכת תדריך אתכם בנושא היגיינה ראויה שתמנע מכם את הסכנה של היווצרות צלקות.

כיצד מטפלים בצלקות?

ההתחפרות של החיידקים והפצעים המוגלתיים שנוצרים בעור, יחד עם החיטוט בהם יוצרים את החטטים ואת הנקבוביות והחורים שנגרמים בעור הפנים ומאפיינים כל כך את מי שהיה לו אקנה, אבל תוצאות הלוואי שלו נשארות לכל החיים. טיפול בצלקות אקנה מתחיל הרבה לפני שהן קורות, על ידי ייבוש נכון של החלב ושומן על ידי חומרים שאינם פגועים בעור, ועל ידי ריפוי אטי ויעיל של הפצעים. רק כאשר הכל מחלים וכל ההתפרצות מסתיימת, אפשר לראות עד כמה הצליחו להינצל מיצירת צלקות חדשות. הטיפול בצלקות האקנה שכבר הספיקו להיווצר יהיה בעזרת מכשירים מתקדמים של לייזר ואור אדום לסוגיו, כדי לקלף חלק מעור הפנים ולגרום להתחדשות ולמילוי של החטטים מחדש. ואת זה רק קוסמטיקאית רפואית מוסמכת יכולה לעשות מבלי לגרום לנזקים נוספים.