הלבנת שיניים ביתית – איך עושים את זה ומדוע זה משתלם לנו

מנהל בריאות ויופי
0

אחת הדרכים שיש לנו על מנת לשמור על האסתטיקה של השיניים והמראה המבריק שלהן היא, טיפול הלבנת שיניים. טיפול זה מאפשר לנו להעלים כתמים שמצטברים על השיניים מסיבות שונות במהלך הזמן, ו"לצבוע" את השיניים בלבן.

טיפול זה, כפי שאנחנו יודעים יכול להתבצע על ידי רופא שיניים מקצועי, אך הוא יכול גם להתבצע על ידינו בבית. אנחנו יכולים לרכוש ערכה לצורך הלבנת שיניים ביתית ולהשתמש בה בכל פעם, על פי ההוראות, כאשר השיניים שלנו מתמלאים בכתמים מסוגים שונים. זה יאפשר לנו לשמור על שיניים נקיות ומבריקות, הרבה מעבר למה שצחצוח שיניים רגיל, יומיומי, יכול להשיג, זה גם יאפשר לנו לשמור על מראה הרבה יותר אסתטי ומבריק של השיניים.

טיפול הלבנה ביתי, אומנם לוקח הרבה יותר זמן מאשר טיפול רגיל, שכן הוא לא נעשה באמצעות מכשירים מתקדמים, כפי שיש אצל הרופא בקליניקה שלו, ובכל זאת מדובר בטיפול שאם מבצעים אותו בצורה נכונה וחכמה, אזי שהוא יכול להשיג תוצאה מרבית עבורנו. בפרט אם אנחנו דואגים לשמור על השיניים, בין טיפול לטיפול, כך שלא יוכתמו בכתמים ובלכלוך מסוגים שונים.

מדוע אנחנו צריכים לעבור טיפול הלבנת שיניים

במהלך הזמן השיניים שלנו מאבדות מהלובן שלהן ומתלכלכות. הן סופגות כתמים מסוגים שונים. החל מכתמי קפאין, כתמי מזון, ומי שמעשן נאלץ להתמודד גם עם כתמי ניקוטין שמצטברים בשיניים.

צחצוח שיניים רגיל, כאמור, לא יכול לתקן את המצב, שכן זה לא בהכרח מספיק. לכן, אנחנו צריכים להשתמש בחומר הלבנה ביתי או לפנות לרופא שיניים, בשביל לעבור טיפול הלבנה במרפאה.

איך מבצעים הלבנה ביתית

בשביל לבצע הלבנת שיניים ביתית, אנחנו יכולים לרכוש ערכה וחומר במרפאות שיניים או בבתי מרקחת. הערכה כוללת מתקן מיוחד שאנחנו שמים על השיניים למשך זמן מסוים, כאשר המתקן אמור לכלול את החומר שנועד לבצע את ההלבנה.

יש לבצע את הטיפול מספר פעמים ברצף למשל זמן, במהלך תקופה זו, עדיף כמובן לחסוך בצריכת קפאין, עישון סיגריות או צריכת מזון שעלול להכתים את השיניים יתר על המידה. באופן כללי אם נמנע מכך, זה יחסוך מאיתנו את הצורך לעבור את הטיפול שוב ושוב. כמו כן, אנחנו צריכים להקפיד על צחצוח שיניים כמובן באופן סדיר.

לסיום, חשוב להדגיש, יש לבצע את הטיפול על פי ההוראות ויש להימנע מהטיפול במצבים מסוימים, כפי שכתוב על גבי האריזה.