כיצד לבחור חברת ניקוי ספות מקצועית?

מנהל נקיון
0

הספה שבבית היא הרבה מעבר לפריט של נוחיות; יש לה אמרה עיצובית, והיא הרהיט שנותן את הטון בכל מה שנוגע לעיצוב הסלון. למרבה הצער, לא משנה עד כמה נתאמץ לשמור על המראה הנקי שהיה לה ממש בהתחלה, הספה שלנו עד מהרה תתחיל לצבור כתמים מרומזים שאט אט יתנו לה מראה בלוי ומיושן.

שימוש בחומרי ניקוי שונים וגם שאיבת האבק מן הכריות, יכול להעלות תוצאות חיוביות, אך לא תמיד נתמודד בהצלחה עם הכתמים העקשניים שכבר נספגו בתוך הריפוד עם השנים. על קרקע פורייה זו, חברות רבות מציעות כיום שירות ניקוי ספות מקצועי עם מכשור מתקדם וחומרי ניקוי עוצמתיים. אך נשאלת השאלה – כיצד בוחרים?

תוצאות בשטח

בסופו של יום, מילים יפות או אתר מרשים לא יענו לנו על השאלה החשובה ביותר והיא מבחן התוצאה. האם בפועל אכן הלקוחות זוכים לקבל את הספה במראה שנראה כמו חדש, או שמא התוצאות הן חלקיות בלבד.

בחיפושכם אחר חברת ניקוי ספות מקצועית, הקפידו קודם כל לגשת לתמונות ותיק העבודות. האם החברה העלתה תמונות של לקוחות מרוצים? ספות בסגנון לפני-אחרי שמסירות כל צל של ספק לגבי המקצועיות? אם כן, אתם בהחלט עשיתם צעד ראשון במציאת החברה הרצויה.

המלצות מלקוחות

אך לא די בתמונות יפות, ומה גם שמי באמת קבע כי אלו אכן תמונות שמתעדות את העבודה שבוצעה על-ידי החברה. לכן, השלב השני הוא לכתוב את שם החברה במרשתת ולבדוק מהו השיח שקיים אודותיה.

לעסקים רבים ישנו כיום כרטיס עסקי בגוגל, ובו ניתן לראות ביקורות של גולשים יחד עם דירוג כוכבים. הקפידו לעלעל בביקורות הקיימות ובדקו מה הן חוות הדעת החיוביות והשליליות שצוינו. האם מספר התגובות החיוביות עלה על אלו של השליליות? אם כן, הרי שאתם צעד אחד נוסף לקראת בחירת חברת ניקוי ספות מקצועית.

סוג התמחות: עור ובד

לסוג הריפוד של הספה יש השפעה ניכרת על החלטתכם באשר לחברת ניקוי הספות. ניקוי ריפוד מבד שונה בתכלית מזה של ניקוי עור, ובבדים כמו בעורות, ישנם סוגים שונים המצריכים התייחסות נפרדת.

די בכך שחברת ניקוי הספות תשתמש בחומרי ניקוי לא נכונים כדי שייגרם נזק משמעותי לריפוד ולעתים אף באופן בלתי הפיך.

מוכנות להיקף הפרויקט

ניקוי ספה בבית הלקוח שונה בתכלית מאשר זה של ניקוי ריפודים באולמות כנסים. לאור זאת, חשוב לוודא מול החברה אותה אתם בוחרים, כי אכן היא מסוגלת לספק את השירות בהיקף המדובר. ישנן חברות אשר יספקו שירות רק לפרויקטים בהיקפים גדולים, ומנגד ישנן חברות אשר עובדות רק עם לקוחות פרטיים.

עקבו אחר הפרמטרים שצוינו לעיל, והיו סמוכים ובטוחים שבחירתכם בחברת ניקוי הספות תתברר כהימור נכון אשר יותיר אתכם שבעי רצון.