מעצבים מחדש את חדר הרחצה – 5 אביזרי אמבטיה שחובה שיהיו שם

מנהל לבית ולגן
0

עיצוב מחדש של חדרי רחצה ואמבטיה הינה פעולה הניתנת ליישום בכל רגע נתון, וזאת בהתאם להיקף העבודות הנדרשות לכם בחדר הרחצה. במקרים מסוימים, הליכי עיצוב מחדש של חדרי רחצה ואמבטיה מיושמים במסגרת הליך שיפוץ כללי של סביבת המגורים ו/או של חדר הרחצה, ובחלק מהמקרים, העיצוב מחדש מתאפשר באמצעות פעולות הום – סטיילינג המותאמות לסביבת חדרי הרחצה.

בשני המקרים גם יחד, ישנם מספר אביזרי אמבטיה חיוניים והכרחיים בכל סביבת חדר רחצה או חדר אמבטיה, כאשר שילובם של אותם אביזרים בחלל חדר הרחצה/אמבטיה, יכול לשדרג ברמה העיצובית כל חדר רחצה או אמבטיה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימה מקוצרת של חמישה אביזרי אמבטיה הכרחיים לכל סביבת חדר רחצה:

מראה עם מסגרת דקורטיבית

ראי מהווה את אחד מהאביזרים החיוניים ביותר בכל חדר רחצה/אמבטיה, כאשר הוספה של מסגרת דקורטיבית לכל מראה המוצבת בחדרי הרחצה, תאפשר לכם לשדרג את נראות המראה ובכך לתרום לעיצוב הכללי של חדר הרחצה. חשוב לציין שבמידה ועומד לרשותכם חלל גדול, מומלץ להציב לצד המראה התלויה גם מראה עומדת המעניקה מימד נוסף של עיצוב לחדר הרחצה.

מתלה מגבות דקורטיבי

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של מוצרי פרזול דקורטיביים לסביבת חדרי הרחצה. אחד מאותם מוצרי פרזול הינו מתלה מגבות דקורטיבי המגיע בציפוי ניקל יוקרתי.

סט סבונייה מעוצב

סט סבוניה כולל ברוב המקרים: מתקן ייעודי למברשות שיניים ומתקן ייעודי למילוי סבון נוזלי לרחיצת ידיים. אנו ממליצים לכם לרכוש סט סבוניה מעוצב בצבע דומיננטי השונה מהגוון המרכזי של חדר הרחצה ובכך להעניק מימד נוסף של עיצוב באמצעות פריט קטן העושה הבדל גדול.

שטיח אמבטיה דקורטיבי

שטיחי אמבטיה מעניקים אווירה חמימה ונעימה לכל סביבת חדר רחצה/אמבטיה ולכן מומלץ לרכוש מספר שטיחי אמבטיה דקורטיביים אותם תוכלו להחליף בתדירות גבוהה. גם כאן, מומלץ לרכוש שטיחים בצבעים מנוגדים לצבע הכללי של החדר על מנת לייצר "משחק" מעניין בין הגוונים.

ארון אמבטיה פונקציונאלי ודקורטיבי כאחד

ארונות אמבטיה הם שם כולל למגוון סוגי ארונות המותאמים ומיועדים לחדרי רחצה בהתאם לגודל השטח העומד לרשותכם ולהיקף פריטי האחסון הנחוצים לכם בו. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של ארונות אמבטיה מונחים או תלויים המגיעים במגוון דגמים עיצובים.

לסיכום, רכישה של מספר אביזרי אמבטיה מעוצבים יכולה לשדרג כל סביבת חדרי רחצה/אמבטיה ולייצר עבורכם סביבת רחצה נעימה וחמימה.